Kundestøtte
Velkommen til kundetjenestesiden. Her får du hjelp med vanlige problemer og svar på vanlige spørsmål. Hvis du etter å ha lest denne siden fortsatt trenger hjelp, kan du gjerne kontakte oss via e-post.
-
Estimert leveringstid
er 5-15 virkedager
-
Kontakt:
support@maybeauty.com
Vanlige spørsmål
Hvor kan jeg kjøpe produkter fra MayBeauty?
For øyeblikket kan du kjøpe produkter fra MayBeauty eksklusivt fra vår nettbutikk. I fremtiden vurderer vi å gjøre våre produkter tilgjengelige i kosmetikkbutikker og salonger.
Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruke når jeg handler fra dere?
Vennligst bla ned til bunnen av denne siden for en komplett liste over betalingsmetoder som er tilgjengelige i vår nettbutikk for ditt land.
Min handlekurv viser at bestillingen min er blitt duplisert. Hvorfor det?
Vår side bruker informasjonskapsler for å gi deg den optimale shoppingopplevelsen. Dette betyr at nettstedet vil huske tidligere klikk i handlekurven, mest sannsynlig er det derfor bestillingen din ved et uhell har blitt duplisert. For å løse dette, vennligst kontakt kundetjenesten. Du kan gjøre det ved å bla til bunnen av denne siden og klikke på Kontakt oss.
Hvorfor står det at jeg har betalt for frakt på min følgeseddel?
Du trenger ikke å bekymre deg for å betale eller ha betalt fraktkostnader. Fraktkostnadene er alltid dekket av MayBeauty. Følgeseddelen er bare en oversikt over transaksjonen. Det er ikke en faktura.
Kan jeg endre bestillingen min?
Om du ønsker å gjøre endringer i bestillingen din, kan du kontakte kundetjenesten ved å bla til bunnen av denne siden og klikk på Kontakt oss. Vennligst merk at vi kun kan gjøre endringer i bestillingen hvis den ikke har blitt behandlet hos vårt logistikkfirma.